ایده بازار مادر، نوزاد و کودک

انعکاس برگزاری نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک

پوشش خبری و رسانه ای برگزاری رویداد ایده بازار مادر نوزاد و کودک


با انتشار خبر برگزاری نخستین رویداد ایده بازار مادر، نوزاد و کودک توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و سایر حامیان و برگزار کنندگان رویداد، خبرگزاری های معتبر داخلی همچون خبرگزاری صدا و سیما، ایسنا، ایرنا، فارس و سایر مراکز و مراجع، برگزاری این رویداد ملی را اطلاع رسانی کردند. همچنین اطلاع رسانی فراخوان رویداد ایده بازار مادر نوزاد و کودک، از طریق خبر علم و فناوری شبکه خبر در 27 اردیبهشت ماه بخش شد.  

ایده بازار مادر، نوزاد و کودک، یک رویداد کارآفرینی و فناورانه با هدف شناسایی کسب و کارها، ایده ها و طرح هایی برای ارتقا و بهبود سطح کیفی زندگی مادران، نوزادان و کودکان است. در این رویداد طرح هایی با محوریت بهداشت، درمان و سلامت ، آموزش و یادگیری ، سرگرمی و خلاقیت ، فضاهای عمومی و خدمات شهری ، در بخش رقابتی رویداد قابل ارائه است. همچنین در بخش استیج، کسب و کارهای فعال در حوزه مادر، نوزاد و کودک می توانند به ارائه توانمندی ها، دستاوردها، محصولات و خدمات خود بپردازند.

این رویداد فرصت مناسبی برای کسب و کارها فناورانه، خلاق ، هنری ، آموزشی ، سلامت محور و غیره و همچنین فناوران، ایده پردازان و علاقه مندان به فعالیت در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با مادر، نوزاد و کودک است.

در زیر لینک اطلاع رسانی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک آورده شده است:

گفتنی است مهلت ارسال طرح در بخش رقابتی این رویداد و همچنین شرکت در بخش “رونمایی از محصولات دانش بنیان” تا 16 خرداد 1402 است.
فناوران گرامی، شرکت های دانش بنیان و دانش محور، کسب وکارها و علاقه مندان فعال در حوزه های رویداد، می توانند از طریق تکمیل فرم های الکترونیکی در سایت رویداد به نشانی https://mbc.ideasbazaar.ir/ در بخش های مختلف رویداد، ثبت نام کنند.

1 در مورد “انعکاس برگزاری نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا