ایده بازار مادر، نوزاد و کودک

برگزاری رویداد دمودی و معرفی تیم های برگزیده

برگزاری رویداد دمودی و مشخص شدن تیم های برگزیده …

 

رویداد دمودی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک در تاریخ 14 تیرماه 1402، در پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. در این رویداد 24 فناور در چهار محور درمان، تغذیه، سلامت روان و بهداشت، آموزش و یادگیری، سرگرمی و خلاقیت، ایده و طرح های اجتماع محور به ارائه طرح های فناورانه خود پرداختند. گفتنی است که فناوران ساکن در تهران به صورت حضوری و سایر فناوران به صورت آنلاین در رویداد دمودی شرکت کردند.

در این رویداد، آقای دکتر آیدین مهدی زاده، رئیس محترم شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری، سرکار خانم مهندس فرجی، رئیس اداره پذیرش و نظارت بر طرح‌های پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر، آقای مهندس محمد نادری، مدیر عامل ایده بازار امیرکبیر، آقای دکتر عباس نجاری، سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و آقای دکتر سید سجاد مروجی، مدیر عامل شرکت سلامت الکترونیک برکت، داوری طرح های ارائه شده در دمودی را برعهده داشتند.

در مجموع در بخش درمان، تغذیه، سلامت روان و بهداشت، 10 تیم فناور و در بخش‌های آموزش، سرگرمی و اجتماع محور، 14 تیم فناور، طرح های خود را به هیئت داوران ارائه دادند.

پس از بررسی نتایج داوری و طرح ها، تیم های برگزیده برای ارائه در رویداد نهایی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک به شرح جدول زیر، است. بر طبق نتایج داوری 9 تیم فناور، در رویداد نهایی ایده بازار به ارائه طرح های خود خواهند پرداخت. از جمله معیارهای مورد نظر در انتخاب تیم های برگزیده می توان به سطح آمادگی فناوری، ارزش علمی و فنی طرح، ضرورت و ارزش پیشنهادی، مزایای رقابتی، شناخت صحیح بازار، نوآورانه و خلاقانه بودن و توجیه اقتصادی طرح اشاره کرد.

گفتنی است که رویداد نهایی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک در تاریخ 28 تیرماه 1402، در محل تالار ایوان شمس، با حضور مسئولان نهادهای حامی، سرمایه گذاران، فناوران و علاقه مندان حوزه رویداد، برگزار می‌گردد.

ردیف کد طرح عنوان طرح دسته بندی طرح
1 mbc1402-15 مادر سبز سلامت و بهداشت
2 mbc1402-74 مدبی، پلتفرم خودمراقبتی باروری زنان سلامت و بهداشت
3 mbc1402-89 ماساژور کمربندی کاهنده درد زایمان سلامت و بهداشت
4 mbc1402-01 مجموعه بارداری قدم قدم با فرشته آموزش و یادگیری
5 mbc1402-19 فارکیدز آموزش و یادگیری
6 mbc1402-84 نینوپیا/ninopia آموزش و یادگیری
7 mbc1402-50 چسبونک سرگرمی و خلاقیت
8 mbc1402-02 شادینک (شادی دینی کودکان) دردانه (سبک زندگی کودک) سرگرمی و خلاقیت
9 mbc1402-34 شبکه جامع همیاری مادران (صاحب فرزندان داری بیماری جسمی، ذهنی، حرکتی) ایده و طرح های اجتماع محور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا